giortes-f

Μπορεί στις γιορτές οι γευστικοί πειρασμοί να πολλαπλασιάζονται και συχνά να ξεφεύγουμε καταναλώνοντας περισσότερες θερμίδες απ’ όσες πρέπει, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι πρέπει να τιμωρούμε να εαυτό μας. Ένα πλούσιο γεύμα αυξάνει τις ενδορφίνες μας κάνει να αισθανόμαστε καλύτερα. Αρκεί λοιπόν η ατασθαλία να είναι μικρή και ουχί επαναλαμβανόμενη!

Αν όμως αποφασίστε να ακολουθήσετε το αρχαιοελληνικό «μέτρον άριστον» μπορείτε ν’ απολαύσετε τροφές που είναι στο κλίμα των ημερών αλλά ωφελούν  και τον  οργανισμό. Υγιεινή επιλογές είναι:

Η γαλοπούλα. Πλούσια σε πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας και χαμηλή σε λιπαρά.

Κάστανο. Περιέχει  σύνθετους υδατάνθρακες και κάλιο.

Σταφίδες. Προσφέρουν φυσική φρουκτόζη, σίδηρο και άλλα ιχνοστοιχεία χωρίς  λιπαρά.

Μαύρη σοκολάτα. Ωφελεί την καρδιά, γιατί περιέχει αντιοξειδωτικές ουσίες και εξισορροπεί τα κορεσμένα λιπαρά.

Ρόδι. Πλούσιο σε βιταμίνες του συμπλέγματος B και σε ιχνοστοιχεία, «καθαρίζει το αίμα» και αποτοξινώνει τον οργανισμό ενώ τα  σποράκια του βοηθούν στη σωστή λειτουργία του εντέρου.

Δεν έχετε παρά αυτές τις γιορτές να το πάρετε απόφαση και να μείνετε μακριά από τη λευκή ζάχαρη και το πολύ αλάτι!