alcohol-f

Το καλύτερο θα ήταν να μην αναπτύξετε κοινωνικές σχέσεις με το αλκοόλ! Σε κάθε περίπτωση, καθένας κάθε έχει διαφορετική αντοχή στο αλκοόλ, ανάλογα με τον σωματότυπο, τη φυσική αντοχή του αλλά και την κατάσταση της υγείας του.  Ένα μεγαλόσωμο άτομο επειδή έχει μεγαλύτερη ποσότητα αίματος στον οργανισμό του, μεθάει πιο αργά συγκριτικά μ’ ένα μικρόσωμο. Το φαγητό επιβραδύνει την ταχύτητα με την οποία το αλκοόλ απορροφάται από το αίμα, οπότε  οι επιδράσεις της μέθης μειώνονται όταν το στομάχι είναι γεμάτο.

Αν είστε επιρρεπής στην υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ, προσπαθήστε με κάθε τρόπο να το περιορίσετε. Κι ακόμη:

Πίνετε αργά. Έτσι, το ποτό σας θα διαρκέσει περισσότερη ώρα.

Γεμίζετε το ποτήρι σας μόνο όταν αδειάσει. Είναι ο ιδανικότερος τρόπος για να παρακολουθείτε την ποσότητα που καταναλώνετε.

Μην πίνετε με άδειο στομάχι. Το αλκοόλ έχει τότε μεγαλύτερη επίδραση.

Δοκιμάστε μη αλκοολούχο ποτό. Ίσως, μπύρα χωρίς αλκοόλ.

Συνοδεύστε το ποτό σας  με αναψυκτικό χαμηλό σε θερμίδες.

Πριν κοιμηθείτε, πιείτε πολύ νερό.  Μόνο έτσι θα αποφύγετε την αφυδάτωση που προκαλεί η κατανάλωση αλκοόλ.

Να θυμάστε, ότι το αλκοόλ έχει αυξημένες θερμίδες και μεταβολίζεται από το σώμα απευθείας σε λίπος αν δεν καταναλωθεί με άσκηση!